2015. július 7., kedd

Meglepetés!

Frissen, majdnem kipihenten térek vissza hozzátok, drága olvasók! Jelentem befejeztem a sulit, végre van szabadidőm, még itt a nyár előttem, és amúgy is hiányoztatok. Szóval tudok ismét ide koncentrálni kicsit. Igyekszem elolvasni azoknak a blogoknak a folytatását (ha van), amiket szeretek, de sajnos nem maradt rá energiám. Hiányzott az írás is, maga a történet, és eléggé kétségek között hagytalak benneteket. Valamint mondtam is, nem feltétlen ezt szerettem volna befejezésnek. Ezért úgy gondoltam szánnék neki egy más véget is, tehát szívesen folytatnám Olivia történetét. :)

Ácsi-ácsi! Mielőtt leírnám a részleteket figyelmeztetek mindenkit, hogy ez nem teljesen úgy fog kiviteleződni, ahogy számítotok rá. Nem úgy mint eddig.
A kis olvasottság végett, és mert nem tudnám rögtön két rész után "ukmukfuk" befejezni, mivel az túl összekapkodott lenne. Aztán túlzottan elhúzni sem szeretném, mert nem látom értelmét. Szóval a lényeg, hogy inkább egy kicsit hosszabb novellában tenném fel egyben a befejező részt (aha, hát mondjuk résznek). Azt sajnos még nem tudom megmondani mikor, talán augusztus környékén, de azzal már büszkélkedhetek, hogy elkezdtem írni. Pár kulisszatitkot elárulhatok, ami már biztos - ugyanis még sok részlet kidolgozatlan, így várható lehet még sok más is ezeken felül - hátha meghozza a kedveteket hozzá.
Tehát lesz egy új szereplőnk, egy lány. Mondhatjuk talán, hogy miatta lehetséges a folytatás. Aztán egy korábbi szereplőnk, egy fiú sokkal több szerephez jut. Visszatér valaki, akiről azt hitték nem látják többet és meglepő változásokat fog hozni. Ismét lesz benne kaland, rengeteg érzelem és gyűlölet is.
Remélem várjátok és nem tűntetek el örökre. Valamint remélem ezzel sok új olvasót is szerezhetek ennek a történetnek. Kövessétek a blogot, mert amint úgy látom nemsokára elkészülök vele írok és közzéteszem a címét.
Ui.: Létrehoztam egy új menüpontot 'Zenelista' néven, ott összegyűjtöttem a blogban szereplő dalokat, ha van kedvetek nézzetek be.

Addig is míg ismét hallotok felőlem, kellemes nyarat és sok élményt kívánok nektek!.:) Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése