2015. december 3., csütörtök

Vége az időhúzásnak!

Sziasztok! A sok időhúzás, halasztás végre véget ért!
Nos úgy néz ki jó hírekkel szolgálhatok számotokra, ugyanis elkészültem a novella első felével. Hamarosan, pontosabban előreláthatólag december 5.-én este érkezik a folytatás. Remélem örültök neki, és szeretettel fogadjátok, mivel én is örömmel írtam meg nektek Olivia Hastings életének új kalandjait. Sajnálom, hogy ennyit kellett várnotok, de ez így fért csak bele az időmbe, bármennyire igyekeztem.
A novella az Are you with me? címet viseli, és két részletben fogtok vele találkozni. A második felének a publikálási idejét még nem tudom veletek megosztani, de igyekszem minél hamarabb. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket és megosztjátok ismerőseitekkel és barátaitokkal.:)
Találkozunk szombaton, addig is jók legyetek!
 Bonie M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése