2014. augusztus 31., vasárnap

16. fejezet ~ Vége a játszadozásnak

Bocsánatot szeretnék kérni a késésért, de tényleg sok fontos dolog történt az életemben és ezeket nem szerettem volna kihagyni. Most pedig publikálom az utolsó nyári részét, még az iskola előtt. Reménykedem benne, hogy akkor is velem tartotok majd és számíthatok rátok. A kommentekre válaszoltam, reménykedem ehhez is párban.:) Nem húzom a számotokra is értékes szabadidőt tovább.
Kellemes olvasást kívánok!
A fegyver fájdalmasan hideg fémje a bőrömhöz tapadt a derekamnál. Próbáltam legyűrni a bennem lévő kételyt a pisztoly és az ereje ellen. Összeszorított fogakkal lépdeltem a többiekkel a bejárat felé. Még jó, hogy elrejtettük, furcsa lenne, ha ezekkel a kezünkben sétálnánk be egy szállodába. Feszengve, egy szót sem szólva egymáshoz, haladtunk a lifthez, már szinte túl feltűnően. Hatalmas szerencsénkre senki nem talált minket gyanúsnak. Valahogy így juthattak be tegnap este a rosszakaróink. Amint egyre közelebb kerültünk az emeletünkhöz, annál idegesebb lettem. Remegett a kezem, a szívem háromszorosára gyorsult. Valami mégis motoszkált bennem, kicsit vártam arra, ami történhet. Mint egy asztronauta, várja, hogy felérjen a Holdra, fél, ám ugyanakkor valamiféle izgatottság is elfogja. Kinyílt a kétszárnyú kijárat, mind óvatosan a fegyver közelébe helyeztük a kezünk, a gyors reakció végett. Mindössze egy vendég sétált el mellettünk, próbáltunk természetesen viselkedni. Hamar elhagyta szintet, mi sietve Drew szobája felé vettük az irányt. A volt ügynök elővette az eldugott tárgyat, s csak ezután nyitott be az ajtón. Felemelte, s ki is támasztotta, körbenézés után azonban senkit sem láttunk. Megfigyeltük a helyiség zugait, de semmi különöset nem észleltünk. Semmit sem vittek el, egy lélek sem tartózkodott bent. A következő szoba Ericé volt. A legesélyesebb Jame Alis számításaiban. Ismét Andrew nyitott be az ajtón, mondhatni szinte betört. A pisztollyal ugyan úgy bánt, mint az imént. Az ablak előtt egy feketébe öltözött széles vállú férfi állt. Elő szerette volna venni a fegyverét, de ebben a volt FBI-os megakadályozta. Közelebb mentünk hozzá a bejárattól, furcsán méregettük. Már épp megszólalni akart, amikor valami zörejt hallottam magam mögött. Nyeltem egyet, óvatosan, de egész gyorsan a fegyveremhez kaptam. Szinte egyszerre másik két társammal, Calvinával és Saade-val. Ráfogtuk a hátunk mögött álló emberekre. Ketten voltak, és akit Evans tartott sakkban. Időközben a másik kettő ránk irányította a saját fegyverét. Az agyam ekkor kezdett ismét működni, fokozatosan rájöttem mit is csináltam. Ráfogtam valakire egy pisztolyt.  Meg-megremegett a kezem, próbáltam magam nem gyenge láncszemnek mutatni.
-          Mi a jó franc folyik itt? – szinte elordította magát az énekes, még az én gyomrom is összerándult a hanglejtésén. A három jómadár csendben figyelte a többi reakcióit, mire a srác ismét rákezdett – Csak ennyien vagytok?
-          Csak mi. – válaszolta végre mogorván a mögöttem lévő ember.
-          Jame Alis küldött ide titeket? – visított Calvina is, bár szerintem felesleges kérdés. Mind bólintottak.
-          Jól van. – kezdte halkan Eric, a hangja határozottan csengett, szinte vonzott engem – Menjetek innen, elértétek a célotok, és Jame is. Megszerezzük azt a valamit. Csak hagyjatok békén minket és a családunkat.
Ledobta a fegyverét, Landry hátrafordult az eseményre, majd ő is így tett. A velem szemben lévő is leejtette a parkettára a pisztolyt, majd erre én is. Végül csak Evans kezében maradt, ő addig nem tartotta, míg el nem hagyta az összes ide küldött a szobát. A többiek összeszedték a szerencsére nem használt eszközöket, addig én átmentem a saját szobámba a telefonomért. Megkönnyebbülve az ólomsúlytól futottam egyenesen az asztalomig. Tudtam, hogy ezzel nincs vége, és hogy még többször érintenem kell ehhez hasonló gyilkolásra is használható eszközöket. Most azonban örültem a megnyugvás érzésének. A mobil ott hevert a fa lapon, felvettem, semmit nem jelzett. Visszaszaladtam vele társaimhoz. Becsuktam magam után az ajtót. Átadtam Eric kezébe a készüléket, közben bőrünk egymáshoz simult. Halvány mosolyt váltottunk, más észre sem vehette. Aztán rögtön vadul nyomkodta, és tárcsázott is. Fogtam magam, inkább kisétáltam az erkélyre. Nem volt gusztusom Jame-hez és az aljasságához. Levegőre volt szükségem, mert úgy éreztem lesüllyedek a víz alá, oxigén kellett a tüdőmnek. Nem sokkal később lépéseket hallottam magam mögül, hátrafordultam, aztán azzal a lendülettel visszavezettem a tekintetem a városra.
-          Eleged van az egész cirkuszból? – mellém sétált, rá sem néztem, úgy bólintottam.
-          Egy kicsit talán.
-          Talán? – vigyorgott Calvina, megragadta a korlát szélét, s annak támaszkodott. Nem válaszoltam, talán azt gondolta a hallgatás ebben az esetben beleegyezés. – Én bőven gyűlölöm ezt a helyzetet.
-          Tudod mit, egyikünk sem szereti! Sőt, nem is tehetünk erről! Elmehettél volna, ha annyira szerettél volna. Sőt, senki nem kérte, hogy eljöjj a drága kis hazádból. De megtetted. – fakadt ki belőlem szinte teljes hangerőn. Megtörten figyelt, meg sem bírt szólalni. Abban a pillanatban megbántam szavaim. – Nem úgy gondoltam, hé.
-          Pontosan, úgy gondoltad, ahogy mondtad. – lehajtotta a fejét, én sem tudtam rá nézni tovább.
Eldünnyögtem valami bocsánat félét, ezután visszamentem az épületbe. Összeszorított szájjal figyeltem az eseményeket. Eric a kanapén elmélyülten figyelte az üres falat, valamin minden bizonnyal agyalt. Evans a poharába töltött csapvizet. Mivel nem hallottam a telefonbeszélgetést fúrta az oldalam a kíváncsiság, mi a helyzet a dolgokkal.
-          Srácok, a terv marad az eddig megbeszéltekben? – érdeklődtem elég bátran.
A szemem a két fiú között cikázott. Andrew meglepetten figyelt, letette a kezéből az üveget, Saade pedig válasznak óvatosan bólintott. Az ügynök reakciója furcsa volt, eltűnt róla a meglepettség, a helyét pedig enyhe szigor vette át.
-          Elmondtad neki a tervet? Úgy volt, a lányok biztonsága miatt még nem mondunk semmit. Én ehhez tartottam magam. – fél szemmel a csukott erkélyátjáró felé pillantott. Landry egyértelműen nem hallotta.
-          Igen, előbb-utóbb úgy is meg kell tudniuk. – felelte az énekes – Most úgy csinálsz, mintha nem bíznál Oliviában.
-          Bízom benne. De Oliv, kérlek, még ne mondd el Calvinának. – kért meg Drew, bólintottam.
A srác ismét a poharat fogta, hogy végre inni tudjon. Kissé talán még bosszús volt. Saade felállt, mellém sétált, a lábam megremegett érintésére a vállamnál. Azt hittem hozzáér ajka az arcomhoz, de csak a fülembe suttogott.
-          Ugyan az maradt a megbeszélt koncepció. Ne, még ne mondd el neki. Hanem jobb, ha ő ezt egyáltalán nem tudja, a biztonság kedvéért.
Épp ekkor jött be az eddig emlegetett. A popsztár belepuszilt a hajamba, majd arrébb lépve nyújtózkodott egyet. Az olasz lány Andrew felé vette az irányt. Váltottak pár szót, majd Drew intve, elindult kifelé.
-          Ez jó ötlet. Én is lepihenek kicsit, fáradt vagyok, mert szinte egész éjjel nem aludtam. És el kell még mennünk az épülethez is. – Eric a mondandója első fele közben rám nézett, majd Evans-re.
Drew elhagyta a helyiséget, mi lányok is indultunk a folyosó felé, még bevártam barátnőmet. Nem tudom mennyire neheztelhet rám, csak a feszültség egyre rosszabb dolgokat hoz ki belőlem. Átlépve a küszöböt intettem még egyszer a sztárnak, mosolyogtunk egymásra. Kint azonban hűvös lett a hangulat.
-          Ne haragudj rám, nem gondoltam komolyan. – néztem már az olasz szemébe.
-          Semmi gond, én sem voltam a legkedvesebb. Ez a sértődöttség nem jellemző rám, de nagyon rossz ez a tudatlanság. Biztos van a srácoknak egy tervük és velünk nem osztják meg. Megőrjít, hogy fogalmam sincs mi lesz velem ezek után. – hangja a végére elcsuklott, a szívem pedig összeszorult.
-          Majd lesz valahogy, ahogy eddig is. – pont belefutottam ebbe a témába. Válaszoltam valami semleges lehetőséggel. Ígéretet tettem.
-          Most nem mondhatod, hogy téged nem érdekel. – erre nem tudtam mivel felelni, csak hallgattam. Fenébe, ezt jól elszúrtam megint. Csak gratulálni tudok magamnak. – Te ismered a tervet igaz?
Olyan hűvös volt a hangja, a pillantása égetett. Majdnem megbékélt. Hátat fordított és elsietett a saját lakosztályába.  Csak neki teszek jót, ha nem árulom el a tervet. Úgyhogy én is a szobámba indultam.

/Eric Saade/

Az egész napot átaludtam, de végül kipihentem magam. Nehéz volt elaludnom, de pihennem kellett. Gyomorgörcs kerülget, ha a mai reggelre gondolok. Alis megmutatta a foga fehérjét, eddig azt hittem nem elég kemény. Sajnos be kell ismerni, nagyobb hatalma van, mint elsőre gondoltam. Összeszorított ököllel lépkedtem Andrew mellett. A sötétség már összefonta a hálóját az égen, bár még nincs olyan késő. Kicsit féltem a Drew-val való kapcsolatom. Igaz, nem indult jól, ám annyival jobban folytatódott mikor együtt terveztünk, segítettük egymást. Jó baráttá vált, most viszont egyre távolodunk. Nem beszéljük meg a dolgokat. Tudom, java részt az én hibám, talán nem is voltunk többek, csak társak. Muszájból, és esetleg Oliv miatt igyekeztünk többeknek látszani. Erre ő is rájött, így húzott közénk egy határvonalat, köszönhetően az érzéseimnek. Együttműködünk ugyan, bár most sem szólunk egymáshoz.
Nem sokkal később megérkeztünk a címhez, ahol nem régen már voltunk. Ugyan annak az emeletes háznak a tetejére mentünk fel. Kamerát, valamint a nem rég használt távcsöveket hoztuk magunkkal. Míg én nézelődtem a kémlelővel, a társam összeállította a kamerát. Ismét előkerültek a jegyzetfüzeteink, s elkezdtünk dolgozni egy kivitelezhető terven. Átgondoltuk a belépőkártya szerzést, vagy hogyan tudnánk a leghatékonyabban elvinni olyan tárgyat, amit nem ismerünk jól. Osztottunk-szoroztunk, mire előállt valami használható. Két óra munka után be is fejeztük, visszatérhettünk a hotelba. Számomra megkönnyebbülés volt elköszönni, s magam mögött hagyni az erőltetett helyzetet. Ha nem így állnának a dolgok, minden bizonnyal nagyon jóban lennénk. Így azonban, csak megtűrjük egymást. Akármennyire is bunkónak hangzik, nem szándékosan, de mikor az ügynök eltűnt a szobájában, jómagam Olivia ajtajához lépkedtem. Amint bekopogtam az ajtón, máris jobb kedvem lett, hisz láthatom Őt. Mikor kiért, széttárta a karját, aztán magához szorított, átkarolta a nyakam. Meglepett a reakció, végül azonnal viszonoztam is, kezem a derekára helyeztem.
-          Minden rendben ment? – érdeklődött a fülembe suttogva, csak bólogattam, amit érezhetett. Elengedett, beljebbtessékelt a lakosztály kanapéjához. – Kérsz forró teát?
-          Igen. – mosolygom kissé, de az eszem a mondanivalómon jár. Úgy beszéltem meg Andrew-al, hogy Oliv-val reggel beszélek, de mindegynek tartom az időpontot. – Meg kellene beszélnünk valamit.
-          Azonnal.
Már a kis konyhasaroknál volt, két mintás bögrébe öntött forró vizet. Beleejtette a gyümölcstea filterét, valamint egy-egy kanál cukrot. Olyan precíz volt, egy könnyed mozdulattal megragadta őket, végül az egyik már a kezemben landolt. Lesüppedt mellém a puha anyagra, ésnézni kezdett, miközben kavargattuk a gőzölgő italt. Én is rá figyeltem pár pillanatig, aztán elkezdtem beszélni, jobb ha nem harapófogóval kell kirángatnia belőlem.
-          Az igazság az, hogy két dolog van, és most az egészen összekuszálódik. – kerestem a szavakat, hogyan is lehetne felvezetni. Kortyolt egyet, a tekintete érdeklődő volt.
-          Mondd nyugodtan, nem vagyok gondolatolvasó. – mosolygott.
-          Mint láthattad, sajnos nem igazán vagyunk annyira jóban Evans-al. Ez nem volt így, de ugye megváltozott a helyzet és gondolom sejted miért. – elég komoly hangnemben beszéltem.
-          Igen, tudom. – lebiggyesztette az ajkát – Nem örülök neki, ám sajnos javítani sem tudok rajta. Én nem érzek úgy iránta, ahogy Drew irántam. Nem akarom elveszteni a barátságát. Sajnálom a dolgot Eric. – bólintok.
-          A másik dolog fontos, a tervnek. Mivel mi épp nem vagyunk egymás szíve csücske, ezért nem biztos, hogy együtt kellene bemennünk az épületbe. – felhúzta a szemöldökét.
-          Hogy érted? – a másik kezével is megtámasztotta a poharat.
-          Mivel Calvinának nem mondjuk el a tervet, - itt megrándult kissé az arca – neked kellene bemenned az akcióra Andrew-al.
Megemelte a bögrét, ismét ivott a gyümölcsös teából. Bólintott, s végre, miután ezt elmondtam neki ismét kaptam levegőt. Eddig csak az ő reakcióit figyeltem. Most végre én is megízleltem a finom italt.
-          Rendben, megoldom valahogy, de félek kicsit. Jobb lesz így, bár nem tökéletes. Mindenesetre köszönöm. – halvány mosoly húzódott szájára.
-          Ugyan mit köszönsz?
-          Azt, hogy így mindent elmondtál. Jólesik. – zöld szeme csillog a félhomályban.
-          Ugyan, az őszinteség egy kapcsolat alapja. – nos igen, kijelentettem valamit. Mire Olivia elnevette magát, közelebb húzódott hozzám. A szívem szaporábban kezdett verni, azt követően megéreztem ajkait a sajátomon. Selymesen kényeztette az enyémet, közben átöleltem a derekát. Fél perc után elváltunk és a mellkasomnak dőlt. Elkezdtem magyarázni a tervünk nehézkesen megbeszélt részleteit.

2 megjegyzés:

  1. Drága Bonie!
    Sajnálom, hogy csak most írok, de nem tudtam előbb!
    Csodás lett a fejezet, teljesen beleéltem magam, és megosztom veled, hogy határozottan kiakadtam. Drew nem kicsit gyerekes.. elég komoly a helyzet ahhoz, hogy féltékenykedjen és a megbántott szívével foglalkozzon, főleg mivel ő a profi.. bár ezek szerint csak elméletben. Szóval most nem a szívem csücske az ügynök.
    Örülök, hogy egyelőre semmiféle fegyvert nem kellett használni, de attól tartok, a későbbiekben ez változhat.
    Kíváncsian várom hogyan fog elsülni ez a terv. Nem tetszik, hogy Olivia kénytelen elválni Erictől, de ha így látják jónak, ám legyen!
    Várom a folytatást! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jenni!

    Komolyan nekem már magában öröm ha írsz nekem!♥
    Az egy dolog, hogy Drew nem beszél annyit Eric-kel, de ő el tud tekinteni a dolguk és a helyzet felett, viszont Calvinát problémásabbnak találnám. Andrew csak féltékeny, de alapból egy nagyon aranyos srác. A következő fejezetben megtudod mi lesz a terv következő lépése. Nemsokára olvashatod már.;)

    VálaszTörlés